piątek, 2 kwietnia 2010

Brak tytułów

***
Brak mi już tytułów na  posty z maluchami.. ;) 
Nic odkrywczego dziś nie będzie, kolejna partia i tyle :) 

Zeberki idą jak woda, wiec dorobiłam, 
pogody dla bogaczy też nikt mi nie chce zostawić- też dorobiłam.
Aaaaa, bo ona dziś nie na niebieskim tle, a na turkusowym, żeby nie było jednakowo :)
I już chyba nie będę pisać w czym chodzę po domu, bo szybko mi znika ;)
Dziś gorąca czekolada występuję również w wersji w kubku i dla Kitka udaje, że jest kawą ;) <3
 
Wesołego jajka i mokrego wszystkiego w poniedziałek :) 
***

5 komentarzy:

  1. Kawens w kubku to jest to! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. tzgadzam sie z Kitkiem, te kubeczki tez sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaram się tym kubeczkiem <3

    wesołego i takie tam ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie jak zwykle Lilu ;) Ja chyba się nie dorobię kaski na te kolczyki o które prosiłam, ale pooglądać zawsze mogę :)

    OdpowiedzUsuń