poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Wena

***
Witam Was w ten deszczowy poniedziałek :)
Chciałam dziś napisać mega-długiego posta. 
Chciałam napisać, że mieszkanie w tym, a nie innym, miejscu mnie zaskakuje, że 50m od  naszego domu jest droga przez las do pięknego jeziora, że kiedy zmierza się na metro można zobaczyć jelonka :D:D, że w weekendy w okolicznych szkołach są loppemarkety (takie pchle targi) i można wyszukać w nich niesamowite rzeczy za śmieszne pieniądze i jeszcze wiele innych rzeczy Wam chciałam napisać, ale jakoś weny nie mam ;P Pokażę więc tylko bransoletkę z serii 'pastelowe origami' i zmykam.



Trzymajcie się :)
***

9 komentarzy:

  1. ale masz tam fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta łososiowa! ♥

    To ja czekam na tą relację z pchlego targuuuuu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Senkju Jasz :) A relacja to ...mmm... może już prędzej fotorelacja z kolejnej wyprawy? :D

      Usuń
  3. ojj ta pierwsza jest mega! kolor i wzor mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i nie ukrywam zaskoczenia. ;) A ja chyba wole ta pierwszą :)

      Usuń
  4. oooh, ta pierwsza, cudowność! :)
    pchle targi? damn, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń