sobota, 16 lipca 2011

*

***
Dostałam jakiś czas temu zamówienie na kolejną Księgę Gości w pudełeczku.
Zadanie znów nie lada, bo jak połączyć zamiłowanie do piłki nożnej pana młodego i uwielbienie książek panny młodej? :) Myślę, że całkiem nieźle sobie z tym poradziłam. Niestety,  zamówienie to nie zostanie zrealizowane z przyczyn niezależnych od nikogo. Szkoda, bo wyszłoby cudnie :)
Ale zdecydowałam, że pokażę Wam projekt.
Trzy warianty kolorystyczne. Do tego jasnobrązowego mam taką piękną farbę srebrno-złotą... mmmm :)





 A Wam, która wersja najbardziej podchodzi? :)

Miłego weekendu życzę :)
Buziaki
***

2 komentarze:

  1. mi podchodzi najbardziej wersja fioletowa i złota ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne projekty, mi najbardziej podoba sie złota wersja :)
    moze slub sie nie odbedzie, bo panstwo mlodzi mogliby nie dozyc do daty ;) chyba chochlik sie wkradl w date roku (20011) ?

    OdpowiedzUsuń