wtorek, 21 czerwca 2011

Trąba

***
Wyszło na to, że sama jestem trąba, bo nie dotarłam na Pchli Targ. 
Shame on me...:(
Więc zamiast pokazać Wam relacje z niedzieli (ta do zobaczenia na facebookowej str Pchlego Targu - a jest co oglądać) pokażę Wam coś innego.
Sezon weselny trwa w najlepsze i dlatego też pewna E poprosiła mnie o tzw bib necklace. 
A wyszedł on tak :




Pochwalę się jeszcze jednym słabym zdjęciem z wystawy 'Palety'. 

 
Ja, Martę i moje 3 pierwsze oprawione 'obrazy'.
Strasznie fajne uczucie - zobaczyć swoje wypociny na wystawie :) 
Oczywiście większą część każdego obrazu teraz bym zmieniła.. heh :)
Mam nadzieję, że wkrótce pokaże Wam jakieś lepsze jakościowo zdjęcia z otwarcia. 
Buziaki
***

3 komentarze:

  1. piękna kolia i obrazy...cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa też się nie wyrobiłam na pchli targ... w sobote był ogólnopolski zlot scrapbookingowy i pchli odpadł.

    gratuluję obrazów!:)

    ...a bib necklace... nie wiedziałam, ze się tak nazywa. już od jakiegoś czasu myślę, żeby taki zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się ten środkowy obraz...:)
    uściski Kasia!
    J.

    OdpowiedzUsuń