wtorek, 8 maja 2012

Niekulturalny refleks

***
 Kochani!
Jak już wspominałam mój refleks, a raczej brak refleksu jest wszechmocny :)
I tą mega-ważną dla Was informacją zaczynamy :)
Jakiś czas temu, a konkretnie na 2 dni przed deadlinem dowiedziałam się o konkursie
'O kulturze mów do mnie'
I tak właśnie powstał plakat : 
(Zany już u mnie motyw głowy z ptaszorkiem, z rysunku, który pokazywałam w tym poście <jakoś tak mi się wpasowało>:))

Kończyłam go już po terminie, stąd jego nijaki format, ale...
Mam jeszcze 2 niedokończone projekty, też z konceptem dłubania :) więc w najbliższym czasie możecie spodziewać się ataku palców w nosie :)


Wtorkowe buziaki 
:*
***

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne, bardzo lubie jak rozwija sie Twoj styl i to jak laczysz media tradycyjne z komputerowymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. zaje.!. zagłosowałabym na Ciebie ;> coś musisz nad tym refleksem popracować...

    OdpowiedzUsuń